r r PRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENT stage-0-hoverPRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENT PRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONPRODUCTDEVELOPMENTPRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONPRODUCTDEVELOPMENTRAWMATERIALS PRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENT stage-3PRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENTPRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENTPRODUCTION &OPERATION stage-4PRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENTPRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFEPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENT stage-5PRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENTLOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENT

רווחה ובריאות עובדים

עובדיה של ICL הינם הנכס החשוב ביותר שלה. ICL חותרת להיות "מעסיק מועדף", והבסיס לכך הוא היותה מעסיק הוגן ואחראי. רווחתם ואיכות חייהם של עובדי ICL מהווה עדיפות עליונה עבור החברה. \

ICL מפעילה מספר מנגנונים לתמיכה ברווחתם ובבריאותם של עובדיה. החברה נוקטת בגישה הוליסטית, המשלבת הן פיתוח והן תמיכה במגוון רחב של היבטים.

ישראל 

בישראל פועלים ב-ICL עובדים סוציאליים מוסמכים המספקים תמיכה הן למנהלים והן לעובדים. מערך התמיכה הסוציאלית של ICL מספק כלים ותמיכה לעובדים ולבני משפחותיהם. כל עובד או עובדת הנזקקים לסיוע מיוחד, כגון בסוגיות בריאותיות, קשיים אישיים או משפחתיים, מקרי חירום אישיים, דילמות פיננסיות וכדו', יכולים להסתייע במערך התמיכה הסוציאלית של ICL. שילובם של תמיכה רגשית, ניצול נכון של זכויות סוציאליות וחיבור למערכי תמיכה קהילתיים זמינים מסייעים למי שנתקלו בקשיים ומאפשרים להם לשוב לתפקוד מלא ולניהול שגרת חיים עצמאית.

בנוסף, עובדי ICL יכולים לפנות לשירות חיצוני המספק ייעוץ של פסיכולוגים ואנשי מקצוע מוסמכים לשם סיוע בנושאים שונים. השירות ניתן באופן אנונימי ותוך שמירה על חסיון, וזהות המשתמשים בשירות לא תיחשף לגורם כלשהו בחברה או מחוצה לה. השירות מסופק ללא עלות לשני המפגשים הראשונים, ועלותם של מספר מפגשים עוקבים מסובסדת על-ידי החברה.

ICL מקנה לעובדיה הטבות רווחה נדיבות ביותר במסגרת ההטבות הקבועות בהסכמי עבודה קיבוציים או בתוכנית הרווחה השנתית במסגרת חוזי העסקה אישיים.

תגובה למגפת הקורונה

ICL יזמה תוכני התנדבותית חדשה, במסגרתה התנדבו עובדים לעמוד בקשר עם גמלאי ICL. בנוסף, עובדי ICL שלהם הורים קשישים קיבלו עבורם שי מיוחד. קראו עוד על תגובת ICL למגפת הקורונה.

הכנה לפרישה לגמלאות

המעבר מעבודה לגמלאוּת מהווה שינוי משמעותי עבור עובדי ICL ובני משפחותיהם. היערכות והכנה נאותות לפרישה הן חשובות ביותר, ומאפשרות מעבר מיטבי מחיי עבודה לחיים מלאי סיפוק לאחר הפרישה לגמלאות. כארגון הרואה בעובדיו תנאי חיוני להצלחה, ICL משקיעה מאמצים ניכרים להעניק לעובדיה את מיטב הכלים וההכנה לקראת פרישתם לגמלאות. 

בישראל מפעילה ICL תוכנית ייחודית להכנת עובדים לקראת פרישה. התוכנית כוללת כשבעה ימים מלאים של מפגשים, המיועדים לעובדים ולבני/בנות זוגם. ICL מייחסת חשיבות רבה להשתתפותם של בן/בת הזוג של העובד/ת בפעילות, שכן הפרישה לגמלאות משפיעה על המשפחה כולה.

בכל מפגש נדון היבט אחר של הפרישה, וזאת באמצעות מצגות, סימולציות ותרגול מעשי. בין הנושאים הנדונים: התמודדות עם שינוי, השלכות פיננסיות, משפחה וחברים, וכן בריאות ורווחה.

אירופה

באירופה גייסה החברה את שירותיה של חברה חיצונית לייעוץ ואימון בתחום הרווחה. הפעילות התמקדה תחילה בעיקר בעובדי ICL בהולנד, אך זמינה כיום לכל עובדי ICL באירופה.

שירות זה (HeyCoach) מסייע לאלו המתמודדים עם בעיות בריאות נפש, סוגיות איזון חיים ועבודה או חששות ומתחים פרטניים. ICL פתחה את השירות לכל עובדיה במהלך משבר מגפת הקורונה. השירות הפך זמין במטרה לסייע לעובדי ICL להתמודד עם בעיות רווחה. 

שירות HeyCoach הוא שירות מאובטח, חסוי ואנונימי, המוצע לעובדי ICL באיחוד האירופי על-ידי חברה חיצונית. השירות מציע תמיכה מקוונת, אחד-על-אחד, הניתנת על-ידי מאמנים ופסיכולוגים ארגוניים מוסמכים ומנוסים, לעובדים החשים חוסר איזון ו/או המתקשים לנהל את מצב החיים/עבודה הנוכחי שלהם. השירות ניתן ללא עלות.

ארה"ב

ICL ארה"ב מספקת תוכנית סיוע לעובדים (Employee Assistance Program – EAP) לעובדיה וכל בני משפחותיהם, בין אם הם משלמים עבור הטבות ICL ובין אם לאו. במסגרת התוכנית ניתן ייעוץ מקצועי (באמצעות שיחות וידאו, טלפון או פנים אל פנים) לניהול משברים (אסונות טבע, התקפות טרור, מגפות), תמיכה במערכות יחסים, בריאות הנפש, בעיות התמכרות/גמילה, בעיות פיננסיות, שיפור עצמי, מתח, טראומה/אבל/אובדן. בנוסף, באפשרותם של עובדים לבקר באתרים עצמם במצבי משבר. 

ICL ארה"ב מפעילה גם תוכנית בריאות וכושר המוקדשת לשיפור בריאותם ואיכות חייהם הכללית של העובדים ובני/בנות זוגם (הנהנים מביטוח רפואי של ICL). תוכנית זו מספקת כלים, מוטיבציה ותמיכה, המסייעת להם בדרך לחיים בריאים יותר.

עובדים ובני משפחותיהם הנהנים מביטוח רפואי של ICL ונוטלים תרופות באופן קבוע במסגרת טיפול קבוע עבור מחלות כגון סכרת, לחץ דם גבוה וכולסטרול גבוה יכולים ליהנות מהזמנת תרופות בדואר וזאת ללא השתתפות עצמית כנדרש עבור תרופות אחרות. אפשרות זו ניתנת על מנת לעודד עובדים להמשיך בקיום הפרוטוקול הרפואי ובכך לחיות חיים בריאים יותר. 

עוד מספקת החברה כלים לתכנון פרישה ומפגשים לקראת פרישה באמצעות הגורם המנהל את תוכניות הפנסיה (401(k)) של עובדי החברה.

ברזיל

ICL ברזיל יישמה בתוכנית סיוע לעובדים (EAP) הדומה לזו המופעלת בארה"ב, בתיאום עם ההטבות הממשלתיות (המוענקות על-ידי המדינה). 

בנוסף, קיימה ICL ברזיל מספר אירועי חיים בריאים שהתמקדו בבריאותם הנפשית של עובדים בפעלו תחת תנאי בידוד במהלך משבר הקורונה, לרבות אירועים מדי יום במשך שבוע שלם, שכללו מצגות שהציגו אנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש, הנחייה מקצועית של דיוני שולחן עגול ותחרויות קבוצתיות כיפיות (וירטואליות), לטיפוח תחושת קהילתיות.

8.5
עד שנת 2030, השגת העסקה מלאה וראויה של כלל הגברים והנשים, לרבות צעירים ובעלי מוגבלויות, ושכר שווה עבור עבודה שוות-ערך.
מדדי קיימות:
גילוי: 404-2
האתר עושה שימוש בcookies . כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרת סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.